Bila tempat sepatutnya, digunakan untuk tujuan lain.

image

Akucpun mengaku tempat tidor aku ialah kelas. Haha. Pot duduk belakang sekali katanya bior tak kantoi dengan lecturer. Tempat tidor pulak tempat tengok tibie. Ada tempat lain korang buat apa?

Pokok bonzai yang unik,

Kecik, tapi memang cantik tertarik da bomb. Kata ko!!! Aku nak try jugaklah. Tapi tak pasti nak buat bonzai pokok apa nih?  Huhu..

Rambut style gst, lu berani buat?

Berapa cas agaknya gunting rambut ini macam? Government service tax. Gst yerla orang tengah duk marah, cas sana cas sini. Mahu tak lencai. Gua pun sama marah wooo.

Anda ingat handphone lama anda?

Ketika zaman handphone besar baling anjing pun boleh mati. Kemudian dalam dua tahun lepas kita dikejutkan dengan handphone slide. Makin lama makin besar pulak kan? Peninggg arr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...