ZON Viral

Video 7 pekerja j &t minta maaf

Tujuh pekerja J&T Perak hari ini membuat permohonan maaf berhubung insiden membaling barang pelanggan yang tular di media sosial. Nasi dah jadi bubur. KUALA LUMPUR: Tujuh pekerja syarikat kurier, J&T Express (J&T) Perak hari ini membuat permohonan maaf berhubung insiden membaling barang pelanggan yang tular di media sosial. Menerusi video berdurasi 57 saat yang dimuat …

Video 7 pekerja j &t minta maaf Read More »

Viral! WEDDING VIDEO HADI DAN FARAH, eiditing tahap dewa!!

Kecoh nitizen hari ini apabila video editing video hadi dan farah nih katanya dibawah beribu ringgit untuk video perkahwinan, pasangan pengantin KECEWA dengan hasil kreativiti video. Aku pun tengok pun terkejut beruk weh ! Memang tahap dewa editing yang dia buat ni Ada lagu Metallic yang tak tahan tu , macam yall betul lah.  Sabar …

Viral! WEDDING VIDEO HADI DAN FARAH, eiditing tahap dewa!! Read More »

VIRAL (gadis kelantan berang diminta berpakaian sopan, ini respon beliau yang mengejutkan

Lantak kau lah. Orang dah nasihat kan. #AWATNINews [VIRAL] ‘Ikut akulah, kopek aku’ Berang diminta berpakaian sopan, wanita Kelantan ini mahu orang ramai usah peduli hal ehwal buah dadanya. pic.twitter.com/XHI66HJkOI — Astrol AWATNI (@501Awatni) October 2, 2018

%d bloggers like this: