Tonton online drama my coffee prince episod 23

My coffee prince episod 23.

my coffee prince,

Kesian dani. Sampai hati raikal buat macam tuh. Tahu dani memang salah , tapi tak patut raikal buat macam tuh. Keadaan dah jadi kacau bilau, Raikal terus pecat dani. Macam mana keadaan cafe tuh? Tanpa dani dan pakcik?Mariam dengan ayah abu apa cer?? haha , jadi ker mariam pergi usa?? membawa diri seperti dua tahun yang lepas.?

Ayam abu terserempak dengan dani lagi. Dekat kedai cendol. Apa lagi borak lah macam biasa. Raikal tuh nampak jer luaran ok. Tapi dia tuh dalam hati ada taman jugak sebenarnya. Benda tuh amik masa, biasalah lelaki kan ego.. hero lelaki malaya korang lah tuh.. haha..

 

[Read more…]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...