Safie Ilias jadi pondan semula??

Apa sudah jadi ?? Betul ke bohong?? Kita tak tahu sejauh mana kebenaran dalam kisah safiey Illias nih. Dah jadi viral balik si budak nih. Katanya ffake account wechat ?? ye entah la.

Berita terkini gambar Safiey Ilias berubah jadi pondan semula tersebar di WeChat. Difahamkan, kesemua gambar dibawah diambil menerusi akaun peribadi milik Safiey yang sengaja di privasikan khas untuk kawan Safiey sahaja. Terdahulu, berita mengenai penghijrahan Safiey Ilias daripada pondan menjadi lelaki sejati dengan membuang silikon dibahagian muka dan dada telah menarik perhatian media tempatan untuk dijadikan inspirasi. Namun kini kecoh pula sebenarnya perubahan itu hanyalah kerana teknik pemasaran sahaja dengan menjual agama untuk kepentingan tertentu.

Baru-baru ini, peminat mendakwa Safiey Ilias dilihat berpakaian wanita semula di Pulau Perhentian. Selain itu, ada juga peminat mendakwa telah terserempak dengan Safiey di sebuah kelab malam dengan pakaian wanita. Adakah Safiey iklhas untuk berubah jadi lelaki atau sebaliknya? Atau adakah penghijrahannya baru-baru ini hanya sekadar teknik pemasaran untuk melariskan produknya sahaja? Bagi peminat Safiey, mestilah sangat kecewa jika perkara ini benar dan berharap agar gambar-gambar yang tersebar adalah foto lama atau dibuat2 mahupun diedit.

Kalau diteliti gambar yang viral tersebar ni, fesyen rambut memang sama dengan fesyen sekarang.

safiey 1

Amran Fans Turut Serang Safiey Ilias Isu Gambar Pondan Tersebar

Page facebook Amran Fans turut menggunakan kesempatan ini untuk menyerang Safiey Ilias. Amran Fans menerusi post terbarunya mendakwa gambar yang tersebar itu adalah asli dan bukan diedit seperti yang didakwa oleh Safiey. Amran turut mencabar Safiey secara terbuka mengenai foto tersebut.

amran-fans

safiey-5

safiey 2

Komen Peminat Dakwa Safiey Ilias Dilihat Di Kelab Malam

safiey 4 safiey 3

Copy paste dari page lain.. haha

Menerusi akaun rasmi Safiey Alias telah mengumumkan yang dirinya kembali menjadi Mak Nyah Semula hanya kerana tak mampu lagi bertahan menjadi baik. Malah keputusan yang dibuatnya mengejutkan keluarganya sendiri dan menasihati supaya Safiey tidak membuat anunya…

Hi . Im coming back . Sorry kepada semua terutama yg sokong saya . Sori sgt2 kecewakan anda semua . Saya terlampau penat dh menjadi baik tp org tetap kata mcm2 . Saya pun dh mcg family dan menyatakan keputusan saya nk jadi pondan semula . Mereka sedih . Uolls semua pun mesti sedih kan . Maafkan saya tapi kali ini saya tewas”

” I Love my family. Tolong jangan ¬†libatkan Family saya dalam keputusan saya ini. Mereka tak ada apa-apa kaitan. Ini Keputusan Saya. Maaf tapi saya tak nak ulas apa-apa lagi “katanya

Komen Safiey Ilias Isu Dakwa Dirinya Jadi Pondan Semula
komen
Komen rakan lain. Huhu…
harry
Pada pendapat aku sendiri, kita jangan terlalu awal menghukum dan terus chop safiey illias nih jadi mak nyah balik. Kita doakan yang baik-baik jer dulu. Entahla gua pun no komen. Huhu..
Sponsored Links :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...