Sinopsis KL Gangster 2 (2012)

kl gangster 2, sinopsis kl gangster 2, poster kl gangster 2,

Sebelum tuh, korang dah tengok kl gangster 1 belum?? Kalau belum tengo, boleh download ceritanya dulu. Hehe

Sinopsis KL gangster 2 (2012).

Cerita ini mengisahkan tentang bagaimana 2 orang adik-beradik iaitu Malek (Aaron Aziz) dan Jai (Adi Putra) secara tidak langsung terjebak dalam dunia gangster setelah kematian ayah mereka 10 tahun lalu. Semenjak kematian ayah mereka, kehidupan mereka sekeluarga dalam serba kesusahan di samping ibu (Ku Faridah) mereka sering ketakutan gara-gara ugutan dari kumpulan gangster yang menagih hutang ayah mereka. [Read more…]

Gambar-gambar gerhana bulan penuh 10 disember 2011

Jom kita tengok gambar gerhana bulan di malaysia 10 disember 2011.

gerhana bulan 10 disember 2011, gerhana bulan penuh 2011, koleksi gambar gerhana bulan 10 disember 2011

20 minit SEBELUM fasa gerhana penuh. Cuba-cuba nak tangkap warna kemerahan bulan sebelum hilangnya penumbra! [Read more…]

Dah boleh buat landscape nih

Inilah hasil dia, apabila komputer dibiarkan sampai berapa tahun aku pun tak tahu. Layan.

komputer usang, computer vase, computer kreatif [Read more…]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...