Kelakar! Cerita pasal buah dan dot dot..

Layankan jerla. Adoi. Cerita nih panjang. Aku dah potong sikit. So nak dipendekkan ceritanya tiga pilot mh314 yang terselamat jatuh di satu pulau yang didiami oleh orang asli. Nak dijadikan cerita 3 Pilot nih kena tangkap oleh suku kaum Kanibal, ketiga-tiga pilot yang ketakutan tersebut memohon agar tidak dibunuh.

Maka ketua suku kaum itu pun berkata, yang bagusnya boleh cakap bm. Hebat tuh,  
‘Kalau korang semua nak hidup, korang kena masuk hutan & bawa 10 buah yang sama jenisnya. 
Tapi korang hanya ada masa 3 jam saja!’ mahu taknya takut, kena carilah.

Dipendekkan cerita lagi. Sebelum 3 jam, pilot yang 1 pun akhirnya sampai dan bawa 10 epal.

Ketua Suku : “Ok, kamu dah bawa 10 biji epal. Sekarang masukkan semua epal tu ke dalam lubang dubur kamu satu persatu. heran jugak aku dekat pulau ada buah epal.

Kalau kamu merintih atau bersuara, kamu akan saya bunuh!”

Dengan penuh perjuangan & ketahanan akhirnya epal pertama dapat di masukkan. Tapi untuk epal yang ke 2 dia tak dapat menahan kesakitan dan terus menjerit.

Dengan kejam ketua suku tadi terus memenggal kepala si pilot. Maka naiklah pilot tadi ke syurga.

Pilot ke-2 pulak tiba dengan membawa 10 biji anggur. 
Dan ketua suku tadi terus memberikan arahan yang sama.

1 anggur masuk, 2 anggur, 3 anggur, tapi pada saat dia nak masukkan anggur yang ke 10, ketua suku tadi tiba2 memotong kepala pilot ke-2. Kenapa agaknya??

Naik la pilot ke-2 tadi ke langit dan berjumpa dengan pilot-1 tadi…..

Perbualan pilot di atas langit.

Pilot 2 : Wah, kau pun mati jugak?

Pilot 1 : Ye la, aku bawak epal. Tak tahan sakit! Sial betul ketua suku tu, syaratnya susah sangat! 
Habis kau bawak buah apa?

Pilot 2 : Anggur

Pilot 1 : Anggur?? Tu kan senang! Kecik aje, tak sakit pon!

Pilot 2 : Memang betul. Semua anggur aku hampir masuk ke dalam lubang dah..
Tapi tiba2 aku ketawa dan habis semua anggur yang aku masukkan tadi keluar balik….. 

Pilot 1 : Bodoh kau! Kenape kau ketawa?

Pilot 2 : Habis tu, masa aku nak masukkan anggur yang ke 10, aku nampak pilot ke-3 bawak buah durian…
giler ko..!!! durian tu..!!!

hahaha…. 
hahaha…
Sabor jerla. Jahanammmmmmmm.

Pilot ke 3:??? Bersambung….

Sponsored Links :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...