10 Cerita kelakar part1

lawak solo,

Cerita-cerita kelakar di internet memang sangat banyak . Ada yang memang sedia ada, ada yang lain dari yang lain. Ada yang suam2 kuku. Ada yang hambar, ada yang krik2 , ada yang busuk. Ada yang boleh tahan lah. Dan macam-macam lagilah. So disini kita memerlukan idea yang kreatif dalam mencari bahan lawak itu. Bila benda tuh biasa dengar, orang takkan ketawa bro.. Hehe. Jom layan.

cerita 1.

Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah..
Suami : hahh kenapa???

Isteri: tinggal 10 ringgit jer..huhu

Cerita 2

Cerita ini bermula apabila seorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.

budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????

Cerita 3  [Read more…]

Live streaming final gegar lawak minggu ke 8 2018

gegar lawak,

 

Jom kita tengok pesembahan terakhir untuk program realiti yang sudah masuk minggu akhir. 5 peserta yang layak ke pentas akhir iaitu , Abata, 2b , Kiut, padil dan Eyya. Peserta yang juara dapat rm 50 ribu, no 2 dapat 25 ribu, no 3 dapat rm 15 ribu tuh. Tempat ke 4 dapat rm 10 ribu dan no 5 dapat 5 ribu. Oklah tuh kan  dapat jugak hadiah. Dari yang masuk finalis af megastar, juara jer dapat. Yang lain dapat apa aku pun tak tahu, senyap jer.. huhu

Tanpa membuang masa jom terus kita layan live streaming pesembahan 5 peserta finalis gegar lawak edisi 2018 kali ini. Saksikanya.. [Read more…]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...