Category Archives: Amazing

Cool beb : Air panas yang bertukar warna.

Air panas kat kampung aku pun tak macam nie beb. apepun jom kita layan gambar dekat bawah nie. Memang cool beb.

Hush blackberry apa nih?? canggih beb!!

Blackberry Excellent konsep handphone alaf baru katanya. Jom kita tengok gambar kat bawah nie.

Bizarre Food: Berani ke korang makan??

Tak nak cakap banyak, korang layan gambar bawah nie. Hehe   Morale: Lu fikir lah sendiri.

Jam yang sangat unik! takda jual punyer

Jam yang sangat unik. Serius memang takda jual kat kedai-kedai. Korang kena create sendiri jam nie. Tapi malam dengan kalau hujan, mendung ker, memang jam nie tak berfungsi lah. Apepun layan.